Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij MasterCheff Pasta & Pizza. Meer weten? Ontdek meer
Marco
24 jun 2026 om 19:58
mmm lekker eten & vriendelijke bezorging, dus: ga zo door!
Marco
24 jun 2026 om 19:56
Heerlijk eten zoals gebruikelijk. De bezorging duurde echt te lang (bijna 2 uur). Wel snel en vriendelijk gebracht nadat ik het restaurant had gebeld. Uiteraard blijf ik vaste klant.
Marco
23 jun 2026 om 21:23
heerlijk eten & vriendelijke bezorging, dus: ga zo door!
Meriem
23 jun 2026 om 20:16
Was best lekker , alleen pasta niet veel truffel smaak. Voor rest was de cheesecake mwah maar de red velvet echt lekker. Pizza ook prima gewoon .
wafae
20 jun 2026 om 21:20
De pizza’s waren heerlijk en erg heet bij levering
Marco
20 jun 2026 om 17:38
heerlijk eten & snelle, vriendelijke bezorging. Ga zo door!
Nicola
18 jun 2026 om 11:27
fusilli prawn e spicina, meravigliosi !
S
16 jun 2026 om 6:31
De pasta was lekker! Bij het kindermenu ontbrak echter het drankje. Daarom heb ik gebeld, maar de meneer aan de telefoon kwam nogal geïrriteerd over. Na een uur had ik het drankje nog steeds niet ontvangen, terwijl MasterCheff om de hoek zit.
Younes
13 jun 2026 om 11:08
Ik heb mijn bestelling niet gehad
Nino
11 jun 2026 om 20:34
De pasta is de beste van Den Haag, maar de bezorging is schandalig, 2.5 uur moeten wachten op 2 pastatjes
Musah
11 jun 2026 om 0:38
Lekker
Mohammed
8 jun 2026 om 23:35
Niet meer lekker ze regelen zelf de bezorging duurt 140 minuten echt bizzar bah